• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

HP introduceert wereldwijd partnerprogamma HP Amplify

15-07-2020
HP logo
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Vandaag onthulde HP Inc. HP Amplify, een uniek wereldwijd partnerprogramma dat werd samengesteld uit HP’s beste partnerproducten, tools en trainingen.
Het programma stimuleert dynamische partnergroei en biedt consistente klantervaringen op basis van één geïntegreerde structuur, en biedt de inzichten, mogelijkheden en samenwerkingstools die nodig zijn om groei te stimuleren naarmate de digitale transformatie en het koopgedrag van klanten zich verder ontwikkelen. Het nieuwe programma gaat op 1 november 2020 van start.

HP Amplify neemt complexiteit weg, waardoor partners gemakkelijker kunnen profiteren van vele voordelen en klanten op een dieper niveau bedienen. HP Amplify bestaat uit twee afzonderlijke tracks: Synergy en Power. Ze bieden partners de flexibiliteit om te investeren in waardevolle services en competenties. Hoe meer een partner investeert in deze competenties, hoe hoger de beloning.

hp

“De klant van vandaag verwacht gestroomlijnde, geautomatiseerde en gepersonaliseerde ervaringen. Om te kunnen functioneren in deze veranderende omgeving – met data als nieuwe valuta – is een verschuiving nodig. Zo kunnen we onze klanten als individuen benaderen en niet als markten”, aldus Christoph Schell, HP Chief Commercial Officer. “HP Amplify maakt het partners niet alleen gemakkelijker om zaken te doen met HP, het biedt ze een duidelijk pad om hun bedrijf voor te bereiden op en succesvol te laten zijn in de huidige situatie en daarna. Zo kunnen partners inspelen op opkomende trends en een centrale rol spelen in het veranderende kooptraject van de klant”.

Ervaringen op digitale snelheid

De manier waarop klanten zich op technologie oriënteren en kopen is enorm veranderd. Ook de manier waarop ze met merken in contact komen is anders: klanten kopen steeds meer producten en diensten via digitale kanalen, zoals e-commerce, partnerportalen en marktplaatsen. Tegelijkertijd ontwikkelen de technologie en de digitale transformatie zich in een ongekend tempo, terwijl bedrijfsmodellen verschuiven van eenvoudige transactionele productverkoop naar contractuele relaties voor de langere termijn.

Voor de IT-industrie in het algemeen, en het kanaal in het bijzonder, betekent dit dat business-as-usual niet langer aan de orde is. Met de introductie van HP Amplify neemt HP maatregelen om te profiteren van deze verschuivingen, om partners klaar te stomen voor toekomstige groei en om een verbeterde klantervaring te leveren.

“HP en zijn partners hebben een mooie kans om de manier waarop we zakendoen en onze route-to-market opnieuw uit te vinden”, aldus Luciana Broggi, HP’s Global Head of HP Route-to-Market. “Maar om deze kansen te benutten, moeten we tekortkomingen van het systeem, oude gewoonten en nieuwe bedrijfsmodellen overwinnen. We doen dit samen, waarbij we belangrijke veranderingen in ons ecosysteem en onze gedeelde capaciteiten omarmen.”

Prestaties, Competenties & Samenwerking

HP Amplify is ontworpen om vooruitstrevende go-to-market strategieën mogelijk te maken die bestaan uit (een combinatie van) transactionele, contractuele en hybride verkoopmodellen. HP Amplify richt zich op drie kernpijlers: prestaties, capaciteiten en samenwerking. Hoe meer informatie partners kunnen delen wat betreft de markt, de diensten en specialisaties, hoe meer toegang zij krijgen tot extra ondersteuning en extra voordelen.

Samenwerking

De samenwerking tussen HP en zijn partners is van cruciaal belang voor een gezamenlijk succes. HP Amplify is ontworpen om data-analyse om te zetten in nieuwe inzichten die uitnodigen tot nieuwe strategieën en innovaties. HP zal nauw samenwerken met partners om hun digitale vaardigheden aan te scherpen, zoals geautomatiseerde offertes en bestellingen, om een meer consistente klantervaring te bieden over meerdere kanalen en partners te voorzien van waardevol onderzoek naar de belangrijkste uitdagingen en hobbels in het klanttraject.

Uitgerust met deze toegevoegde opt-in klanteninformatie zullen partners meer concurrentievoordeel hebben, met het vermogen om beter te anticiperen op mogelijkheden en om positievere klantresultaten mogelijk te maken. Als gevolg daarvan zullen partners in staat zijn om klanten beter te bedienen door middel van geautomatiseerde voorraadupdates, productretouren en holistische data-intelligentie. Deze nieuwe ervaring en inzichten bouwen voort op de al lang bestaande relaties tussen klanten, partners en HP.

HP Amplify maakt integraal onderdeel uit van HP’s duurzaamheidsstrategie en bedrijfsvoering. Samen kunnen HP en zijn partners een blijvend verschil maken. Daarbij draait het om Planet, People en Community. Voor partners die in deze programma’s willen meedraaien zal HP-trainingen en ondersteuning aanbieden. HP komt met nadere informatie over dit programma tegen de tijd dat het HP Amplify live gaat op 1 november 2020.

www.hp.nl

Tags: partnerprogramma

GerelateerdeBerichten

“nieuw partnerprogramma”

2025/07/04

Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business

2025/07/01
Volgend bericht
datto logo

Datto optimaliseert partnerervaring met SaaS Protection 2.5 release

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon